Rapoo- It solutions & Corporate template

אתר הנצחה לתושבי הישוב .
יהי זיכרם ברוך...

דף הנצחה למסורי ירון ז"ל
(25/11/1958 - 02/02/2000)     (  -  )

מסורי ירון
-  15.11.1958 - 2.2.2000

קשה לכתוב עליך ירון, דברי הספד.

אהבת החיים, כח רצון שלך, החלצות מכל מצב בלתי אפשרי, איפיינו אותך לאורך כל ימי הכרותנו אותך.נתת לנו תחושה , שיש על מי לסמוך. הפעם ירון - לא הצלחתה להחלץ - וניפגעתה בתאונת דרכים קטלנית, בדרכך לעבודה, וממנה לא חזרתה. אנו מביאים כאן קטע מתולדות חייך כפי שסיפרת לילדך.

נולדתי לאימי שרה ואבי יעקוב ואח לאורית שגדולה ממני ב-5 שנים.

מקום מגורינו היה חדרה. הורי אבי ואימי היו שכנים ולכן גרנו תחילה אצל הורי אימי. השכונה שלנו הייתה מאד דתית, ולכן אני זוכר את בית הכנסת ואת ריח השבת.

משם עברנו להתגורר במושב אליישיב שנמצא בין חדרה לנתניה.

אבי עבד בליטוש יהלומים בנתניה ואימי היתה עקרת בית.

לאחר מספר שנים עברנו לנתניה וגרנו בבית דירות, שבקומה התחתונה היה בית קולנוע.

אבי מאד אהב את הים. כמעט כל יום שישי אחרי העבודה, היה הולך לדוג דגים. לאבי היה רובה דייג וכשהיה צולל, הייתי מחכה לו בחוף שיצא עם הדגים. לפעמים היינו עושים מדורה וצולים את הדגים על האש.

בגיל 10 נולדה אחותי השנייה איילת, ואת הבשורה על הולדתה קיבלתי כאשר הייתי בים. ומרחוק ראיתי את דודי רץ אלי בשמחה כדי לבשר לי.

את לימודי התחלתי בבית הספר היסודי "ביאליק", שם למדתי שמונה שנים לאחר מכן למדתי בבית ספר תיכון "אורט" עוד ארבע שנים.

הצטרפתי לתנועת הנוער "הצופים". היינו קבוצה מאד מגובשת. יצאנו להמון טיולים ומחנות קיץ.

בשלב מאוחר יותר הייתי מדריך של חניכים קטנים יותר עד שלב שבו הייתי צריך להתגייס לצבא.

החלטנו כל החברים להתגייס לנח"ל וללכת לקיבוץ צעיר גונן. היינו כמה חודשים עד הגיוס והתחלנו טירונות.

את השירות הצבאי עשיתי בצפון ושם גם הכרתי את הילה שהייתה מדריכת חיילות.

בזמן השרות הצבאי השתתפתי במבצע ליטני ובמלחמת שלום הגליל, שתי המלחמות הללו היו בלבנון, על מנת להרחיק את המחבלים מגבול הצפון. אחד הדברים שהשאירו עלי רושם רב היה, יופיה של לבנון לעומת ההרג הרב היה שם.

בשנת 1979 השתחררתי מהצבא ועשיתי קורס מאבטחי מטוסים באל על. סיימתי את הקורס וטסתי להרבה ארצות בעולם.

לעין חרוד הגעתי ב-1983 אחרי טיול של שישה חודשים עם הילה בארצות הברית ובקנדה.

התחתנו ובמשך השנים - נולדתם אתם ילדי.

ארבע שנים עבדתי במדגה ודרכן למדתי את החיים בקיבוץ.

קבלתי את תפקיד סידור העבודה לכ-10 חודשים ומשם הגעתי לעבוד ב"פלבם" כאיש שירות בארץ ובחו"ל. התפקיד הזה דרש נסיעות רבות, ובנסיעתו האחרונה ניקלע ירון לתאונת דרכים קטלנית בכביש הערבה שממנה לא חזר.